مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 08:002022-11-06سياسي

رسانه ها تمرکز ویژه ای برای رفع شبهه ها داشته باشند


معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رسانه ها باید تمرکز ویژه ای بر رفع شبهه ها داشته باشند و پاسخ های قانع کننده به مخاطبین ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ابوالفضل شکارچی شنبه شب در نشست هم اندیشی مسئولین و فعالان فضای مجازی استان بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی به زنان عزت و آزادی بخشیده است و زنان در کشور ما آزاد هستند.

وی اضافه کرد: آزاد کردن زنان و دادن کرامت انسانی به آنها اولین گام انقلاب اسلامی در سال 57 بود و در روز 13 آبان ماه امسال نیز حضور گسترده زنان، نشان داد که آنها مفهوم آزادی را به خوبی درک کرده اند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ولایت پذیری را شاخص نیروهای مسلح عنوان کرد و ادامه داد: نیروهای مسلح از هر فرد و گروهی که در مسیر انقلاب و ولایت فقیه باشد، حمایت می کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح دست هر فرد از هر حزب و جناحی که در خط ولایت فقیه باشد را به گرمی می فشارند خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، هیچ نگاهی به احزاب و دسته های سیاسی ندارند.

شکارچی بیان کرد: اگر افرادی که در خط ولایت فقیه و نظام هستند مرتکب اشتباهی هم شوند به آنها تذکر داده می شود اما همچنان حمایت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها تمرکز ویژه ای برای رفع شبهه ها داشته باشند

رسانه ها تمرکز ویژه ای برای رفع شبهه ها داشته باشند