مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-06سياسي

نباید از فتنه های آخرالزمان بترسیم/ آمادگی اجتماعی شرط تحقق ظهور


یک کارشناس مذهبی با بیان اینکه نباید از فتنه های آخرالزمان بترسیم، گفت: یکی از اصلی ترین شرط های ظهور حضرت حجت (عج)، آمادگی اجتماعی است.

- قزوین- یک کارشناس مذهبی با بیان اینکه نباید از فتنه های آخرالزمان بترسیم، گفت: یکی از اصلی ترین شرط های ظهور حضرت حجت (عج)، آمادگی اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مسعود عالی شنبه شب در اجتماع امام رضایی ها که در مسجد امام حسن عسگری (ع) قزوین برگزار شد اظهار کرد: اصحاب و مقربان هر معصوم و امامی وظیفه دارند مأموریت و رسالت آن معصوم و امام (ع) را شناخته و در راستای آن مأموریت به او کمک کند.

وی با بیان اینکه اصحاب امام حسن (ع) باید در راستای رسالت این امام حرکت کنند و اصحاب امام حسین (ع) نیز باید در راستای ان مأموریت حرکت کنند، افزود: اصحاب ائمه در برخی مواقع این رسالت خود را گم کرده و مثلاً در زمان امام حسن (ع) از او انتظار جنگ داشتند و هرچه امام (ع) می فرمودند امروز موقعیت جنگ نیست برخی ها تندتر از امام بودند و زیر بار نمی رفتند و یا در زمان امام حسین (ع) نیز برخی ها به امام (ع) خرده می گرفتند که چرا صلح نمی کنید.

این استاد حوزه با بیان اینکه هنر اصحاب هر امام (ع) این است که بداند رسالت امام زمان خود چیست و در راستای همان مأموریت به او کمک کند، تصریح کرد: هنر حضرت معصومه (ع) و یا حضرت ابوالف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از فتنه های آخرالزمان بترسیم/ آمادگی اجتماعی شرط تحقق ظهور

نباید از فتنه های آخرالزمان بترسیم/ آمادگی اجتماعی شرط تحقق ظهور