مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-06سياسي

باید بین دشمنی استکبار و وجود مشکلات در کشور تفکیک قائل شد


مسئول بسیج اساتید دانشگاه های ملایر گفت: وظیفه روشنگری صحیح و تبیین موضوعات برای ‏عموم جامعه در مراکز مختلف دانشگاهی بر عهده اساتید بسیجی است چراکه باید بین دشمنی ‏استکبار و وجود مشکلات در کشور تفکیک قائل شد.

- ایسنا/همدان مسئول بسیج اساتید دانشگاه های ملایر گفت: وظیفه روشنگری صحیح و تبیین موضوعات برای ‏عموم جامعه در مراکز مختلف دانشگاهی بر عهده اساتید بسیجی است چراکه باید بین دشمنی ‏استکبار و وجود مشکلات در کشور تفکیک قائل شد.

‏ حسین دوزبخشان در گفت وگو با ایسنا، یاد و خاطره شهدایی که این روزها به دست عوامل خودفروخته و وطن فروش به شهادت رسیدند را گرامی داشت و افزود: اغتشاشات بهانه جویانه در کشور، ریشه دیرینه دارد و قبل از بازگشایی مراکز آموزشی آغاز شد که با بی توجهی و بی اعتنایی عموم مردم فروکش کرد.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته با ترور و به شهادت رساندن شهید پاسدار علی نظری در ملایر، یک شهید در لارستان و دو شهید بسیجی در مشهد مقدس و اقدام وحشیانه در حرم شاهچراغ شیراز، ماهیت پلید عاملان و آمران این گونه رفتارها برای عموم مردم روشن تر شد.

دوزبخشان اضافه کرد: این گونه اعمال و نگرش متفاوت در ایران اسلامی، در خوی سلطه جویانه استکبار ریشه دارد و ما هرگز حوادث و قائله های 28 مرداد سال 1332، آذر سال 1332، 13 آبان سال 1358 و فتنه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بین دشمنی استکبار و وجود مشکلات در کشور تفکیک قائل شد

باید بین دشمنی استکبار و وجود مشکلات در کشور تفکیک قائل شد