مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-06اقتصادي

تجهیزات میلیاردی تولیدکنندگان مواد ضدعفونی کرمانشاه روی دستشان ماند


اواخر سال 1398 با شروع ناگهانی بیماری کرونا در ایران، مواد ضدعفونی کننده بسیار کمیاب و حتی در مقطعی نایاب شد.

- ایسنا/کرمانشاه اواخر سال 1398 با شروع ناگهانی بیماری کرونا در ایران، مواد ضدعفونی کننده بسیار کمیاب و حتی در مقطعی نایاب شد.

در آن زمان تعدادی از واحدهایی که در زمینه صنایع شیمیایی فعالیت داشتند با هزینه های میلیاردی خطوط تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده را در زمان کوتاهی راه اندازی کرده و به سرعت نیاز و کمبود بازار را مرتفع ساختند، اما اکنون با فروکش کردن کرونا و اینکه مدام اعلام شده که این بیماری سرایت چندانی از طریق سطوح ندارد، مصرف الکل و مواد ضدعفونی کننده کاهش قابل توجهی یافته است.

حالا عمده واحدهایی که در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده و الکل فعالیت داشتند دیگر تولیدی ندارند و تجهیزات میلیاردی آنها بدون استفاده مانده است.

عضو هیات مدیره انجمن همگن صنایع شیمیایی و سلولزی کرمانشاه با اشاره به عدم تمدید مجور واحدهایی که در زمینه تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده فعالیت داشتند، گفت: این واحدها اکنون هیچ تولیدی در این زمینه ندارند و بسیاری از تجهیزات آنها بدون استفاده مانده است.

عیسی محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وضعیت واحدهایی که در ایام شیوع کرونا در اواخر سال 1398 اقدام به راه اندازی خط تولید الکل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات میلیاردی تولیدکنندگان مواد ضدعفونی کرمانشاه روی دستشان ماند

تجهیزات میلیاردی تولیدکنندگان مواد ضدعفونی کرمانشاه روی دستشان ماند