مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-06سياسي

جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل برگزار می شود


مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری استان در آذر امسال خبر داد.

-  فاضل احدی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: هر سال طلاب، بسیج مهندسان، بسیج کشاورزی، بسیج اساتید و دانشجویان و بسیج فرهنگیان در سپاه فعالیت علمی دارند که در این جشنواره برگزیدگان هر قشر مورد تجلیل قرار می گیرند.

  مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل تصریح کرد: بسیج علمی تفاهم نامه های مختلفی را با مراکز علمی، آموزشی و فنی جهت بهره گیری از توان و ظرفیت این مراکز منعقد کرده است.

  احدی بیان کرد: شبکه گسترده مدیریتی بسیج علمی در کلیه نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت دارد که هدف آن، به روز کردن برنامه های علمی بسیج در رده های مقاومت است.

  وی به مراکز رشد اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت های زیادی در مراکز رشد استان انجام شده و راه اندازی و احیای مراکز رشد نیز در استان اردبیل در دستور کار است.

  مسؤول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل افزود: گفتمان سازی، استفاده از ظرفیت های عظیم بسیج برای حمایت از طرح های مبتکرین و مخترعین بسیجی در سطح نواحی و تعامل و هم افزایی بیشتر و بهتر از اهداف بسیج علمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل برگزار می شود

جشنواره جهادگران علم و فناوری در اردبیل برگزار می شود