مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-06سياسي

ادامه پیگیرها برای احداث بیمارستان 200 تختخوابی در آستانه اشرفیه


نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، احداث بیمارستان 200 تختخوابی در آستانه اشرفیه و همچنین بیمارستان بندر کیاشهر را ازجمله مطالبات مردم این شهرستان در نظام سلامت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم نجفی، نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی با حیدرعلی بالو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با حضور در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفت وگو کرد.

 ابراهیم نجفی اسپیلی، نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی در این نشست، احداث بیمارستان 200 تختخوابی در آستانه اشرفیه و همچنین بیمارستان بندر کیاشهر را ازجمله مطالبات مردم این شهرستان در نظام سلامت دانست.

 وی همچنین بر تأمین نیروی انسانی در کلینیک جدیدالاحداث آستانه اشرفیه و نوسازی و تجهیز مراکز بهداشتی در این شهرستان تأکید کرد.

حیدرعلی بالو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست با اشاره به برخی کاستی ها در نظام سلامت استان به ویژه در بخش درمان، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تلاش برای توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر به ویژه در بخش درمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پیگیرها برای احداث بیمارستان 200 تختخوابی در آستانه اشرفیه

ادامه پیگیرها برای احداث بیمارستان 200 تختخوابی در آستانه اشرفیه