مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-06سياسي

توجه به روشنگری و تبیین شرایط در دانشگاه پیام نور


رییس دانشگاه پیام نور گیلان با اشاره به اینکه این دانشگاه اصل را بر روشنگری و تبیین گذاشته است، گفت: بسترهای مناسبی در زمینه سیاسی و اجتماعی در این دانشگاه وجود دارد.

- مهرداد توکلی راد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دانشگاه پیام نور مولود انقلاب اسلامی است و همواره در طول عمر بیش از 30 سال عمر خود سعی کرده پیوسته در تراز انقلاب اسلامی عمل کند، اظهار کرد: آماده سازی شرایط برای بحث و گفتگو و تبادل نظرات، متناسب با شأن فرهیختگان از وظایف ذاتی دانشگاه است که همواره می تواند راهگشای موانع و معضلات باشد.

رییس دانشگاه پیام نور گیلان با بیان اینکه با توجه به فضایی که در کشور حاکم بوده انتظارات از دانشگاه ها و فضای علمی کشور بیشتر است، افزود: رصد، تحلیل و تبیین این فضا برای دانشگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه ما نیز در دانشگاه پیام نور اصل را بر روشنگری و تبیین گذاشته و خوشبختانه بستر بسیار خوبی به لحاظ اجتماعی و سیاسی در این دانشگاه فراهم است، اضافه کرد: در فضاهای دانشجویی، اساتید و کارمندی جلسات تبیینی متعددی را داشته و سعی کرده ایم محل دانشگاه را فضایی برای تعامل و گفتگوهای مفید و سازنده قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به روشنگری و تبیین شرایط در دانشگاه پیام نور

توجه به روشنگری و تبیین شرایط در دانشگاه پیام نور