مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-06سياسي

سال آینده دانشگاه فرهنگیان فارس جذب نیرو ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رضا صحرایی، رییس دانشگاه فرهنگیان فارس در حاشیه دومین همایش ملی شورای سیاستگذاری همایش های ملی تولید محتوا دانشگاه فرهنگیان در شیراز بیان کرد: - رییس دانشگاه فرهنگیان فارس گفت: دانشگاه فرهنگیان استان به علت کمبود فضاهای آموزشی و سایر مشکلاتی که دارد، سال آینده امکان جذب نیرو نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رضا صحرایی، رییس دانشگاه فرهنگیان فارس در حاشیه دومین همایش ملی شورای سیاستگذاری همایش های ملی تولید محتوا دانشگاه فرهنگیان در شیراز بیان کرد: توانمند سازی و آموزش معلم اهدافی است که دانشگاه فرهنگیان به دنبال آن بوده تا بتواند نسل های آینده معلمان را آموزش و به جامعه عرضه کند.

به نقل از دانشگاه فرهنگیان، صحرایی اضافه کرد: سالانه در کشور 190 هزار معلم کمبود وجود دارد که 120 هزار معلم از طریق معلمان شاغل در مجموعه تأمین شده است.

صحرایی تاکید کرد: 25 هزار معلم نیز از طریق دانشگاه فرهنگیان و 40 هزار معلم نیز از طریق آزمون های استخدامی در کشور جذب می شوند.

او تاکید کرد: دانشگاه فرهنگیان استان فارس به علت کمبود فضاهای اموزشی و سایر مشکلاتی که دارد، سال آینده امکان جذب نیرو نخواهد داشت این در حالی است که هر کدام از دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور که پیش نیازهای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده دانشگاه فرهنگیان فارس جذب نیرو ندارد

سال آینده دانشگاه فرهنگیان فارس جذب نیرو ندارد