مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-06پزشكي

دهدشت در قُرق زباله ها/ بوی تعفن مردم را کلافه کرده است


زباله های رها شده در معابر فرعی و اصلی و جداول شهری دهدشت علاوه بر بوی نامطبوع و آزاردهنده، باعث بروز انواع بیماری های خطرناک برای شهروندان و سلامت آن ها را در معرض تهدید قرار داده است.

- خبرگزاری فارس کهگیلویه، سیده مریم پیروزان_ مسئول توانمند کسی است که بتواند برای برون رفت از مشکلات سازمان تحت مدیریت خود چاره اندیشی کند و کارنامه ای درخشان در زمان مدیریت خود به جای بگذارد.

اما با نگاهی گذرا به معابر و خیابان ها در سطح شهر دهدشت، تنها چیزی که در وهله اول به چشم می خورد حلقه مفقوده مدیریت شهری است.

به جرأت می توان گفت که شهر در قُرق آشغال های رها شده در جداول و معابر رها شده که همین امر موجب نارضایتی شهروندان از متولیان شهری شده است.

این حجم از آلودگی جداول و کانال ها چهره نامناسبی به شهر بخشیده و نظافت شهری در وضعیت نامطلوبی قرار گرفته است.

بی توجهی به تنظیف جداول و معابر شهری قطعا خطرات جبران ناپذیری دارد، بوی تعفن و آزاردهنده پسماندهای رها شده در معابر و جداول باعث هجوم انواع میکروب ها و تجمع حشرات و بروز انواع بیماری و سلامت مردم را تهدید می کند.

این حجم از انباشت زباله علاوه بر شرایط منزجرکننده برای شهروندان به شیوع بیماری ها کمک کرده و متاسفانه شهرداری اقدامی برای پاکسازی معابری شهری انجام نداده است، اگر هم اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهدشت در قُرق زباله ها/ بوی تعفن مردم را کلافه کرده است

دهدشت در قُرق زباله ها/ بوی تعفن مردم را کلافه کرده است