مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-06سياسي

حمله کیهان؛ این بار به راه حل دیپلمات های سابق برای دولت رییسی


این تحلیل در حالی منتشر شده که نویسندگان و امضا کنندگان آن، بانی خسارت های بی سابقه و چند لایه برجام هستند.

اما به جای عذرخواهی از پخت وپز توافقی نامتوازن (نقد- نسیه)، - این تحلیل در حالی منتشر شده که نویسندگان و امضا کنندگان آن، بانی خسارت های بی سابقه و چند لایه برجام هستند.

اما به جای عذرخواهی از پخت وپز توافقی نامتوازن (نقد- نسیه)، ترجیح داده اند خود را در موضع منتقد و طرفدار حقوق مردم جا بزنند.

کیهان در واکنش به بیانیه چندین دیپلمات سابق کشورمان و راهکارهی آنها برای سیاست خارجی کشور نوشت:همزمان با شکست فاحش سیاست فشار حداکثری آمریکا و تمرکز بر فشار سیاسی- رسانه ای علیه کشورمان، چند دیپلمات سابق خواستار تجدیدنظر در سیاست خارجی شدند.

  این عده که در میان شان نام هایی مانند مرتضی بانک، سید حسین موسویان، کورش احمدی و نصرت الله تاجیک دیده می شود، در تحلیلی نوشته اند: تامین منافع ملی و مصالح شهروندان اولویت سیاست خارجی هر کشور است.

از آنجا که سیاست خارجی تداوم سیاست داخلی بوده و همواره با شرایط محیط سیاسی و اجتماعی در تعامل است، و همچنین با توجه به اثرپذیری متقابل این دو، یک سیاست خارجی منسجم و کارآمد که بر اساس منافع ملی تدوین شده باشد، حامی امنیت و ثبات نظام بوده و روند پیشرفت و توسعه کشور را تسریع می نماید در حالی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله کیهان؛ این بار به راه حل دیپلمات های سابق برای دولت رییسی

حمله کیهان؛ این بار به راه حل دیپلمات های سابق برای دولت رییسی