مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-06حوادث

برگزاری مانور امداد و نجات در کوی کوثر اراک


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: هفدهم آبانماه مانور امداد و نجات در کوی کوثر اراک برگزار می شود.

- فضلی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مانور امداد و نجات در اراک، اظهار کرد: سه شنبه هفته جاری به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و به منظور آمادگی هر چه بیشتر، مانور امداد و نجات در ساختمان های بلند مرتبه کوی کوثر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در بحران ها و حوادث عموما شاهد حضور همه مسئولان و عوامل سر صحنه حادثه هستیم در صورتی که نیاز است که اتاق فرماندهی فعال شود تا مسئولان در اتاق حاضر بوده و تنها عوامل اجرایی و عوامل امداد و نجات در صحنه حاضر شوند و مسئولان از اتاق فرماندهی شرایط را تحت کنترل درآورند و دستورات لازم را اعلام کنند که قطعا این امر از شلوغی صحنه جلوگیری می کند.

فضلی با اشاره به حادثه متروپل و ساختمان پلاسکو، گفت: اراک نیز به سمت بلندمرتبه سازی رفته است و لازم است که برای مواجهه با حوادث در ساختمان های بلندمرتبه آمادگی کافی وجود داشته باشد به همین دلیل برگزاری این مانور در ساختمان های بلند برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: ارتفاع ساختمان های بلند مرتبه در اراک به حدود 72 متر رسیده است و سازمان آتش نشانی در حال حاضر نردبان 32 متری هیدرولیکی در اختیار دارد، البته قرارداد خرید نردبان 68


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور امداد و نجات در کوی کوثر اراک

برگزاری مانور امداد و نجات در کوی کوثر اراک