مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-06اجتماعي

جذابیت پاییزی میقان را از دست ندهید/از آنفلوآنزای پرندگان خبری نیست


سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: تا امروز موردی از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب میقان گزارش نشده است و فرصت بهره مندی از زیبایی های این زیستگاه برای علاقمندان فراهم است.

- جذابیت پاییزی "میقان" را از دست ندهید/از آنفلوآنزای پرندگان خبری نیست ایسنا/مرکزی سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: تا امروز موردی از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب میقان گزارش نشده است و فرصت بهره مندی از زیبایی های این زیستگاه برای علاقمندان فراهم است.

سید مهدی حسینی مصطفوی 15 آبانماه در آیین گرامیداشت روز استانی درنا، اظهار کرد: استان مرکزی به دلیل داشتن یکی از جذاب ترین تالاب های کشور به نام تالاب میقان هر ساله شاهد حضور انواع پرندگان مهاجر در این زیستگاه است که گونه شاخص در این منطقه درنای خاکستری است.

وی افزود: تالاب ها ارزش های زیست بومی بسیار زیادی دارند و وجود تالاب میقان در کنار اراک فرصت های بسیاری را ایجاد کرده و می توان از کارکردهای مختلف آن بهره مند شد.

مصطفوی با بیان اینکه تعدیل اقلیم و آب و هوای منطقه یکی از کارکردهای این تالاب به شمار می رود، گفت: تنظیم جریان آب های سطحی، دیگر کارکرد این تالاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذابیت پاییزی میقان را از دست ندهید/از آنفلوآنزای پرندگان خبری نیست

جذابیت پاییزی میقان را از دست ندهید/از آنفلوآنزای پرندگان خبری نیست