مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-06سياسي

کنعانی: چه کسی منزوی است آمریکا یا ایران؟


سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به ناکامی آمریکا در برگزاری نشست آریا فرمولا و عدم اجازه سخنرانی به نماینده 19 کشور مخالف تحریم، گفت: نمایندگان 19 کشور با حضور در نشست ‎تهران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در یک رشته توییت درباره نشست غیررسمی شورای امنیت موسوم به آریا فرمولا که توسط آمریکا و آلبانی برگزار شد، نوشت: بزرگترین ناقضان ‎حقوق بشر و حامی بدنام ترین گروه های تروریستی، بانی ‎آریا فرمولا در نیویورک علیه جمهوری اسلامی ایران شدند تا ایران را بزعم خود محکوم و منزوی کنند.

به این منظور با دیکتاتوری رسانه ای به نماینده 19 کشور مخالف تحریم، اجازه سخنرانی ندادند! وی در توییت دیگری نوشت: ‏در عوض آمریکا تریبون نشست را در اختیار دو زن معلوم الحال و حامی تحریم علیه زنان و کودکان ایرانی قرار داد! دولت آمریکا در ‎نیویورک ناکام ماند.

کمتر از یک هفته بعد، نمایندگان 19 کشور با حضور در نشست دوستان منشور ملل متحد در ‎تهران، پاسخ آمریکا را دادند.

کنعانی پرسید: به راستی چه کسی منزوی است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، چهارشنبه 11 آبان ماه نشست غیررسمی شورای امنیت موسوم به آریا فرمولا با طراحی آمریکا و آلبانی در نیویورک برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: چه کسی منزوی است آمریکا یا ایران؟

کنعانی: چه کسی منزوی است آمریکا یا ایران؟