مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-06ورزشي

در اجرای طرح زکات تکواندو همکاری نمی کنند


رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه علت اصلی اجرایی نشدن طرح زکات تکواندو در محله محروم جعفرآباد کرمانشاه را عدم همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه علت اصلی اجرایی نشدن طرح زکات تکواندو در محله محروم "جعفرآباد" کرمانشاه را عدم همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام کرد.

مهدی همتی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اجرای طرح زکات تکواندو در برخی مناطق استان، اظهار کرد: از حدود چند سال پیش طرح زکات تکواندو با همکاری مربیان منطقه اورامانات آغاز شد و امروز در چند نقطه دیگر استان هم اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح آموزش، لباس و حتی تجهیزات رایگان تکواندو را در دورترین و محروم ترین مناطق استان در اختیار علاقمندان به این رشته قرار می دهیم.

رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه با بیان اینکه در این طرح مربیان تکواندو به صورت رایگان آموزش می دهند، گفت: این طرح در حال حاضر در شهر نوسود و منطقه میانراهان اجرا می شود و اجرای آن در مناطقی از اسلام آبادغرب و هرسین هم در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: امسال بنا داشتیم طرح زکات تکواندو را در محله محروم جعفرآباد کرمانشاه هم با حضور کودکان و نوجوانان علاقمند برگزار کنیم که به علت عدم همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اجرای طرح زکات تکواندو همکاری نمی کنند

در اجرای طرح زکات تکواندو همکاری نمی کنند