مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-06اقتصادي

شن چاله های تهران تعیین تکلیف شود


رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران از سازمان های ذینفع در شن چاله های منطقه 18 خواست که نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سوده نجفی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان این که در بستر رودخانه کن در منطقه 18 محدوده ای با مساحت حدود 210 هکتار با برداشت بی رویه ماسه از بستر رودخانه کن مواجه است، اظهار کرد: در بالادست رودخانه نیز انباشت شن چاله ها وجود دارد، به طوری که عمق این شن چاله ها 50 تا 100 متر است و این منطقه بین رودخانه کن ، جنوب بزرگراه فتح، غرب بزرگراه بروجردی و شمال آزادگان است که در صورت بروز حادثه افزایش احتمال تخریب مناطق و ریزش آب رودخانه به چاله ها وجود دارد.

وی با بیان این که در شهرداری طرح ساماندهی اراضی مجاور کن در دستور کار قرار داشت و قرار بود این اراضی به کاربری فضای سبز تجاری و خدماتی اختصاص داده شود، گفت: همچنین طرحی به اسم تاکا (توسعه.

آبادانی.

کن ایرانیان) برای این منطقه که تبدیل به مراکز تفریحی و تفرجگاهی شود دنبال می شد که به نتیجه نرسید.

نجفی با بیان این که وجود شن چاله ها در مناطق شهری و در نزدیکی شهرک ها باعث نگرانی مردم شده چرا که می تواند برای ساکنان بحران آفرین باشد، ادامه داد: از مرکز مطالعات می خواهم که مطالعه ای در مورد اقدامات در دوره های مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شن چاله های تهران تعیین تکلیف شود

شن چاله های تهران تعیین تکلیف شود