مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-06سياسي

طرح الزام دولت به اجرای دیپلماسی اقتصادی


نمایندگان با بررسی یک فوریتی طرح «الزام دولت به طراحی و اجرای دیپلماسی اقتصادی» با رویکرد تقویت زنجیره های ارزش در حوزه های صنعتی، تولیدی و خدماتی موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، نمایندگان در نشست علنی روز یکشنبه - 15 آبان ماه- مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی فوریت طرح الزام دولت به طراحی و اجرای دیپلماسی اقتصادی با رویکرد تقویت زنجیره های ارزش در حوزه های صنعتی، تولیدی و خدماتی، با 111 رأی موافق، 102 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 238 نماینده حاضر در صحن ابتدا با تقاضای دوفوریت برای بررسی این طرح مخالفت کردند.

در ادامه رییس مجلس شورای اسلامی یک فوریت این طرح را به رأی گذاشت که نمایندگان با 121 رأی موافق، 89 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 239 نماینده حاضر در صحن با بررسی این طرح به صورت یک فوریتی موافقت کردند.

عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده مردم تهران در مجلس در تشریح دلایل تقاضای خود برای بررسی طرح الزام دولت به طراحی و اجرای دیپلماسی اقتصادی به صورت دوفوریت بیان داشت: این طرح کار مشترکی بین کمیسیون صنایع و معادن و امنیت ملی و سیاست خارجی است، همچنین در جریان تدوین آن از نظرات همه صاحب نظران از پورابراهیمی و حسینی استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح الزام دولت به اجرای دیپلماسی اقتصادی

طرح الزام دولت به اجرای دیپلماسی اقتصادی