مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-06سياسي

آغاز پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان خبر داد و گفت: پنج درصد از تمام مسکن ها به ایثارگران عزیز در طرح جهش ملی مسکن اختصاص پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع گزارش عملکرد یک ساله گفت: حوادث اخیر نشان داد همچنان امنیت ما مردم پایه است و روح سلحشوری، استقلال خواهی، وطن خواهی و اسلام خواهی در مردم زنده است.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: تعداد زیادی از شهدای این عرصه مردمی هستند که یا مظلومانه به شهادت رسیدند و یا پاسداران امنیت کشور به صورت داوطلبانه هستند.

وی عنوان کرد: در دفاع مقدس وقتی مردم به میدان آمدند، دشمن مهاجم را پشیمان کردند و استقبال عظیمی که از شهدا انجام می شود حاکی از همین موضوع است.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: هر یک از خانواده های شهدا جلوه گری خاصی دارند که توسط مردم شناخته می شود و صحنه ای بزرگ در تشییع پیکر این شهیدان رخ می دهد که نشان دهنده این است که مردم فتنه ها را می فهمند و مقابل آن می ایستند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه گفت: دشمن سعی می کند از طرق مختلف باعث دل زدگی مردم شود تا مردم از حمایت از کشور و نظام دست بردارد و دشمن به درستی فهمیده که نقطه قوت این نظام اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان

آغاز پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان