مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-06سياسي

شبکه نیابتی دشمن در فتنه


‏یک تحلیل گر مسائل سیاسی اجتماعی گفت: ‏با فروکش کردن التهابات ناشی از اغتشاشات و ویرانگری اخیر در کشور بررسی وزن مولفه های شکل گیری بحران و چگونگی مدیریت آن ضرورت اساسی دارد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ عقیل امامیواقعیت آن است ماجرای مرگ یک شهروند ایرانی نه تنها علت اساسی بحران نبوده و نیست که تنها بهانه شعله ور شدن آن از سوی خالقان و تاثیرگذاران بحران ساختگی قلمداد می شود.

  بررسی مسائل عمده کشور به ویژه در حوزه سیاست خارجی و گشایش های اقتصادی نشان می دهد که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و ابتکار عمل خادمان این دولت در جبهه دیپلماسی برای خارج سازی پرونده مذاکرات برجامی از حالت بحرانی از طریق ارائه ایده های مبتکرانه و نیز پیشرفت اساسی برنامه های تحولی آیت الله رییسی برای عبور از شرایط سخت تحریمی و توفیقات سرشار آن در عرصه امنیت ملی و اهداف و سیاست های راهبردی کشور نیستند و از این معبر خسارت های فراوانی متوجه کشور می شود؟! نکته مهم و قابل تامل اینکه چگونه برخی از رسانه های مکتوب که از یارانه های حمایتی دولت برخوردارند و نیز برخی تریبون داران مطرح سیاسی با سخنرانی و مصاحبه های تند و آتشین علیه محکمات نظام و ارزش های برآمده آن در اثنای بحران به وجود آمده به تکمیل کننده پازل رسانه های سعودی و لندنی تبدیل می شوند و در تقسیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه نیابتی دشمن در فتنه

شبکه نیابتی دشمن در فتنه