مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-06سياسي

حمایت کمیته امداد فارس از 163 هزار خانوار استان


بیش از 163 هزار خانوار استان فارس تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی فارس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی موصلی صبح یکشنبه در نشستی خبری بیان کرد: یکی از موضوعاتی که مدنظر کمیته امداد فارس بوده موضوع توانمند سازی فکری، اجتماعی و اقتصادی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی فارس است وی ادامه داد: مهم ترین برنامه اداره کل کمیته امداد موضوع اشتغال آفرینی است و 8 هزار نفر از مددجویان قرار است با مبانی کسب و کار آشنا شوند.

موصلی افزود: منابع اشتغال کمیته امداد فارس 110 درصد رشد داشته و هزار و 500 میلیارد برای منابع اشتغال زایی به فارس اختصاص یافته این در حالی است که در مجموع یک هزار و 800 میلیارد تومان اعتباری است که در حوزه اشتغال و کسب و کارهای خرد برای جامعه هدف در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: 163 هزار خانوار در استان فارس که 322 هزار نفر در فارس تحت پوشش کمیته امداد فارس هستند و پنج دهک درآمدی جامعه نیز امکان بهره برداری از طرح های حمایتی فراهم شده است.

موصلی معتقد است طی شش ماه گذشته 9 هزار و 500 فرصت شغلی برای جامعه هدف کمیته امداد محقق شده که 980 فرصت شغلی مربوط به صنایع استانی و مابقی پرداخت تسهیلات مستقیم به خانوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد فارس از 163 هزار خانوار استان

حمایت کمیته امداد فارس از 163 هزار خانوار استان