مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-06اقتصادي

مشکل اخذ سند برای زمین های قولنامه ای تا قبل از سال 94 در آبیک حل شد


فرماندار شهرستان آبیک از رفع مشکل اخذ سند برای زمین های قولنامه ای تا قبل از سال 94 طبق آیین نامه بند ک تبصره 11 قانون بودجه سال 1401 کشور خبر داد.

- حامد فتوحی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: دولت در قانون بودجه، موضوع زمینهای قولنامه ای را در دستور کار قرار داد و بنویسید.

وی افزود: افراد اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینهای قولنامه ای تا قبل از سال 94 زمین را تصرف کردند و در آن ساخت و ساز کردند می توانند به اداره راه و شهرسازی شهرستان آبیک مراجعه کرده و تشکیل پرونده دهند که پس از کار کارشناسی و پرداخت سهم دولت، با آنان قرارداد منعقد می شود.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: بر اساس این  قرارداد منعقده، افراد می توانند به اداره ثبت و اسناد مراجعه و نسبت  به اخذ سند مالکیت اقدام کنند و پس از دریافت سند برای پروانه ساختمان،  پروانه تغییرات و.

اقدام کنند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: طبق بند ک تبصره 11 قانون بودجه سال 1401 به دولت یعنی وزارت راه و شهرسازی اجازه داده شده زمین هایی که ملکیت آنها برای دولت است اما قولنامه ای به فروش رفته و  ساخت و ساز در آن توسط مردم تا قبل از سال 94 صورت گرفته،  سند مالکیت اعطا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اخذ سند برای زمین های قولنامه ای تا قبل از سال 94 در آبیک حل شد

مشکل اخذ سند برای زمین های قولنامه ای تا قبل از سال 94 در آبیک حل شد