مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-06سياسي

جزییات چگونگی ارائه تخفیف عوارض شهرسازی


رییس شورای شهر تهران درباره مبلغ و جزییات اعمال تخفیف عوارض شهرسازی توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز شورای شهر تهران گفت: این لایحه در جلسه هفته گذشته نیز مورد بررسی قرار گرفته بود و برای اینکه این لایحه امروز به نتیجه برسد پنج شنبه با رؤسای کمیسیون ها جلسه ای برگزار شد و امروز نیز در جلسه هم اندیشی نتایجی حاصل شد.

وی ادامه داد: اگر تأیید لایحه به سرعت در فرمانداری طی شود، افراد از 20 آبان تا 20 آذر از 40 درصد، از 20 آذر تا 20 دی از 35 درصد از دی تا بهمن ماه از 30 درصد و از اسفندماه به بعد از 20 درصد تخفیف بهره مند می شوند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در تشریح جزییات تخفیف این لایحه گفت: مبالغ تا یک میلیارد تومان از 40 درصد تخفیف، از یک میلیارد تا 25 میلیارد تومان 38 درصد، از 25 میلیارد تا 50 میلیارد 36 درصد و از 50 میلیارد تومان به بالا 34 درصد خواهد بود.

چمران گفت: این به معنای آن است که هرچه مبلغ بالاتر باشد تخفیفات کمتر است و برای مبالغ پایین و شهروندانی که می خواهند ساخت و ساز کنند عوارض کمتر است.

وی ادامه داد: 10 هزار نفر از تخفیف 40 درصدی مبالغ تا یک میلیارد تومان برخوردار می شوند و در مبالغ بالا شاید 25 تا 27 پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات چگونگی ارائه تخفیف عوارض شهرسازی

جزییات چگونگی ارائه تخفیف عوارض شهرسازی