مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-06اقتصادي

فرودگاه همدان باز هم سوت و کور!/ شرکت هواپیمایی اختصاصی چاره کار فرودگاه


فرودگاه همدان بارها پروازهایی را برقرار کرده و مجدد به تعطیلی کشیده شده است، این طور به نظر می رسد چاره کار ایجاد یک شرکت هواپیمایی اختصاصی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، داستان تکراری تعطیلی فرودگاه همدان دیگر به قصه ای غم بار تبدیل شده است، داستانی که دیگر مردم نیز از آن ناامید شده اند و پرس وجویی نمی کنند.

با وضعیت موجود، دیگر مردم نه به فرودگاه و وعده هایش و نه به پروازهای آن اعتمادی ندارند و برقراری یا عدم برقراری پروازها برایشان بی اهمیت است .

وقتی آتاایر پروازهای همدان را تقبل کرد و ما نیز جشن برقراری پروازها را گرفتیم، مسوولان قول برقراری بلندمدت آن را دادند و برای افزایش پروازها نیز برنامه داشتند اما دیری نپایید شرکت هواپیمایی آتا از ادامه انجام پروازها سرباز شد و باز فرودگاه به تعطیلی رفت.

از همان ابتدا همه ما بر آن بودیم ایجاد یک شرکت هواپیمایی مختص همدان کارگشا خواهد بود اما ایجاد شرکت اختصاصی نیز هزینه بر است و در کوتاهlدت قابل اجرا نیست و همین باعث شده فرودگاه در سوت و کور روزگار بگذارند.

مدیر فرودگاه همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در حال حاضر فرودگاه همدان پرواز تجاری ندارد می گوید: شرکت آتا پروازهای همدان را لغو کرده و اکنون با شرکت های دیگری رایزنی دارد که نتیجه ای نداشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه همدان باز هم سوت و کور!/ شرکت هواپیمایی اختصاصی چاره کار فرودگاه

فرودگاه همدان باز هم سوت و کور!/ شرکت هواپیمایی اختصاصی چاره کار فرودگاه