مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 11:352022-11-06سياسي

اساس کار در هلال احمر داوطلب محور است


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اساس کار در هلال احمر داوطلب محور و ساختار تشکیلاتی آن اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در دیدار اعضای کانون های دانشجویی، طلاب، دانش آموزی، غنچه های هلال و پرسنل حوزه جوانان ضمن تبریک هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان اظهار کرد: یکی از مباحث اصلی در نهضت جهانی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مقوله جوانان است که این مهم با رسالت ها و ماموریت های هلال احمر جدایی ناپذیر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه اساس کار در جمعیت هلال احمر داوطلب محور است، افزود: ساختار تشکیلاتی جمعیت هلال احمر اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان هستند و هر کشوری که در موضوع داوطلبی به نحو مطلوبی فعالیت داشته باشد جمعیت های آن قوی تر بوده و سریع تر به اهداف مورد نظر نائل می شوند.

وی گفت: هر جایی که خدمات هلال احمر پررنگ و موفق تر بوده، اعضای داوطلبان در آن نقش موثرتری ایفا کرده و در صحنه خدمت رسانی بوده اند.

موسوی ادامه داد: اساس کار تمرین زندگی درست، آموختن مهارت های زندگی و همگرایی گروهی است که برای تحقق این مهم باید از  دوره کودکی این تمرین ها را عملیاتی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس کار در هلال احمر داوطلب محور است

اساس کار در هلال احمر داوطلب محور است