مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-06حوادث

جابه جایی بیش از 80هزار مسافر در شهرستان پارس آباد


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت: بیش از 80هزار مسافر طی 7 ماه گذشته در شهرستان پارس آباد جابه جا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیدین مرادی پیش ازظهر امروز در بازدید از شرکت های مسافربری این شهرستان با بیان این که 80هزار مسافر طی 7 ماه گذشته توسط 60 دستگاه سواری و 40 دستگاه اتوبوس از شهرستان پارس آباد به مقاصد مختلف جابه جا شده اند، اظهار کرد: این میزان جابه جایی مسافر در قالب 13هزار و 161 سفر انجام شده است.

وی افزود: همچنین طی 7 ماه گذشته، 367هزار تن کالا نیز از شهرستان پارس آباد جهت مصرف عموم به داخل استان و استان های همجوار حمل شده است.

  رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد تصریح کرد: 14 شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان پارس آباد در حال خدمات رسانی به رانندگان و صاحبان کالا هستند و در 7 ماهه گذشته 43هزار و 495 برگ بارنامه نیز در این شهرستان صادر شده است.

مرادی حفاظت و صیانت از حریم راه را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با انجام یک هزار و 300 مورد گشت راهداری در محورها جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه، تاکنون 8 مورد ساخت وساز غیرمجاز شناسایی و متوقف شده است.

وی ادامه داد: همچنین 480 کیلومتر از حریم راه آزادسازی، 58 مورد دکه های غیرمجاز جمع آوری و همچنین با اخذ 19مورد دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 80هزار مسافر در شهرستان پارس آباد

جابه جایی بیش از 80هزار مسافر در شهرستان پارس آباد