مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-06اجتماعي

تحول در آموزش و پرورش نیازمند راهبران آموزشی است


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تحول در آموزش و پرورش نیازمند حضور فعال با برنامه و منظم راهبران آموزشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری پیش از ظهر یکشنبه در جلسه راهبران آموزش ابتدایی استان اردبیل اظهار کرد: راهبران آموزشی و تربیتی از ارکان اصلی فرآیند یاددهی و یادگیری هستند و ضروری است از ظرفیت های آنها در امر تعلیم و تربیت استفاده بهینه شود.

وی با تاکید بر اینکه تحول در آموزش و پرورش نوین نیازمند حضور فعال با برنامه و منظم راهبران آموزشی است، تصریح کرد: زیربنای توسعه هر کشوری از طریق آموزش و پرورش آن کشور نهاده می شود که ستون های اصلی آن را باید در آموزش ابتدایی جستجو کرد.

مدیرکل آموزش به پرورش استان اردبیل به این اهمیت دوره ابتدایی اشاره کرد و گفت: بی توجهی به این مقطع از تحصیل دانش آموزان، آثار زیانباری را در ابعاد مختلف بر پیکره پیشرفت و تعالی هر سرزمینی بر جای می گذارد.

صفری افزود: دوره ابتدایی یکی از دوره های با اهمیت در نظام های آموزش و پرورش است چرا که زمینه و شرایط شکل گیری شخصیت و رشد همه جانبه افراد در این دوره فراهم می شود.

وی با بیان اینکه این دوره مناسب ترین فرصت برای تحصیل و یادگیری است، خاطرنشان کرد: ضعف در آموزش ابتدایی منجر به ایجاد تأثیرات منفی بر دانش آموزان می شود چرا که آموزش ابتدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در آموزش و پرورش نیازمند راهبران آموزشی است

تحول در آموزش و پرورش نیازمند راهبران آموزشی است