مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-06سياسي

ایجاد 15 هزار فرصت شغلی تا پایان امسال در فارس


مدیرکل کمیته امداد فارس از تلاش برای ایجاد 15 هزار فرصت شغلی تا پایان امسال در رسته های مختلف برای جامعه هدف این نهاد در استان خبر داد.

- مرتضی موصلی، یکشنبه 15 آبان در جمع خبرنگاران گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از نهادهایی بود که پس از انقلاب اسلامی شکل گرفت و در 43 سال گذشته منشا خدمات مختلف بوده است.

او با بیان اینکه این نهاد انقلابی با استفاده از رهنمودهای امامین انقلاب، سیاست های خود را شکل داده است، افزود: رویکرد قالب این نهاد، توانمندسازی افرادی تحت پوشش بوده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس همچنین با یادآوری این مطلب که استفاده از کسب و کارهای خرد و کم ریسک بودن و کم سرمایه بوده است، اضافه کرد: در کنار توانمندسازی اقتصادی، توانمندسازی فکری و اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است.

موصلی ادامه داد: از آنجا که محور اشتغال و کارآفرینی مطالبه نخبگان جامعه و مقام معظم رهبری است، مهمترین برنامه کمیته امداد در این حوزه قرار گرفته است و توسعه آموزش های مبتنی بر کسب و کارهای نوین و خلاق را مد نظر قرار دادیم و در این راستا هشت هزار نفر در این حوزه آموزش دیده اند.

او با بیان اینکه منابع کمیته امداد فارس حدود 100 درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: بیش از یک هزار و 800 میلیارد تومان اعتباری است که در حوزه کسب و کار برای جامعه هدف در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 15 هزار فرصت شغلی تا پایان امسال در فارس

ایجاد 15 هزار فرصت شغلی تا پایان امسال در فارس