مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-06سياسي

سهم مشارکت مردم در امور شهری شهرکرد افزایش می یابد


آموزش شهروندان سبب حس تعلق در آن ها می شود که با این امر مشارکت مردمی رقم می خورد و امورات شهری با کمترین سرمایه و بیشترین بهره برداری محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مراسم تودیع و معارفه شهردار شهرکرد صبح امروز برگزار شد.

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد در این مراسم گفت: با توسعه روزافزون جمعیت در شهرها درخواست های شهروندان نیز متفاوت شده و علاوه بر درخواست سخت افزاری درخواست نرم افزاری نیز اضافه شده است.

شهردار شهرکرد افزود: تا کنون جلسات متعددی در خصوص مشکلات شهرکرد برگزار شده است اما این دغدغه ها در حوزه سخت افزاری در شهرکرد ضمن مطالعات و برنامه های منسجم به تعامل و هم افزایی دستگاه ها نیاز دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر مسائل سخت افزاری مسائل نرم افزاری نیز مهم هستند چراکه شهر یک موجود زنده است و روح آن نیاز به جلا دارد و این امر به کمک مردم محقق می شود.

واحدیان توضیح داد: آموزش شهروندان سبب حس تعلق می شود که با این امر مشارکت مردمی رقم می خورد و امورات شهری با کمترین سرمایه و بیشترین بهره برداری محقق می شوند.

شهردار شهرکرد در پایان خود را خادم مردم شهرکرد دانست و گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مدیران هستند و در بسیاری از شهرها به علت عدم رعایت اصول شهروندی ارتباط میان مدیران و شهروندان ضعیف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم مشارکت مردم در امور شهری شهرکرد افزایش می یابد

سهم مشارکت مردم در امور شهری شهرکرد افزایش می یابد