مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-06اقتصادي

تعامل با مراکز فنی و حرفه ای با هدف توسعه بازار کار افزایش یابد


یکی از برنامه های جدی استان افزایش تعامل و هم افزایی بین مراکز فنی و حرفه ای و مهارتی با هدف توسعه بازار کار و کمک به اشتغال جوانان است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در جمع خبرنگاران  در حاشیه بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای در اراک اظهار کرد: توسعه آموزش های فنی و حرفه ای از راهبردهای اصلی دولت در سند تحول مردمی است.

وی تصریح کرد: مراکز بسیاری به امر آموزش های فنی و حرفه ای و آموزش های مهارتی در کشور مشغول هستند که در راس آنها هنرستان های آموزش و پرورش، مراکز  سازمان فنی و حرفه ای، دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه علمی و کاربردی است.

استاندار مرکزی گفت: یکی از برنامه های جدی استان افزایش تعامل و هم افزایی بین مراکز فنی و حرفه ای و مهارتی با هدف توسعه بازار کار و کمک به اشتغال جوانان است، چرا که این مراکز ظرفیت های متنوعی برای اشتغالزایی دارند.

مخلص الائمه ادامه داد: تعداد بسیاری از کارآموزان این مراکز فارغ التحصیلان و دانش آموختگان رشته های دانشگاه ی معتبری هستند که این نشان می دهد در سطح دانشگاه ها سطحی که مهارت افزایی کند وجود ندارد و مراکز فنی و حرفه ای این توانایی را دارند که این خلا را جبران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با مراکز فنی و حرفه ای با هدف توسعه بازار کار افزایش یابد

تعامل با مراکز فنی و حرفه ای با هدف توسعه بازار کار افزایش یابد