مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-06سياسي

پرتاب ماهواره دوم به فضا توسط ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن آصفری ​نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 15 آبان) با اشاره به پرتاب ماهواره قائم 100 اظهار کرد: - نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز زیرمداری ماهواره بر قائم 100 گفت: ان شاءالله در آینده ماهواره دوم هم پرتاب خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن آصفری ​نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 15 آبان) با اشاره به پرتاب ماهواره قائم 100 اظهار کرد: پرتاب ماهواره قائم 100 یک پیام روشن برای آمریکا و صهیونیست ها داشت.

وی افزود: آمریکایی ها و صهیونیست ها بدانند که هر چقدر ملت ایران را تحریم کنند مطمئن باشند که این توانمندی در جمهوری اسلامی به ویژه نیرو های مسلح و دانشمندان ما وجود دارد که بتوانیم روی پای خودمان بایستیم.

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه بهتر است آمریکایی ها و اروپایی ها از خر شیطان پیاده شوند تصریح کرد: غربی ها بدانند ملت ایران ملت قدرتمند و توانمندی است که می تواند نیازمندی های خود را تامین کند و ان شاءالله در آینده ماهواره دوم هم پرتاب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب ماهواره دوم به فضا توسط ایران

پرتاب ماهواره دوم به فضا توسط ایران