مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-06سياسي

استحکام بخشی آثار موجود در بندر تاریخی سیراف


معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از سامان دهی، پاک سازی و استحکام بخشی آثار موجود در بندر تاریخی سیراف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصرالله ابراهیمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تقویت و بهسازی زیرساخت ها در سیراف اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای عملیات سامان دهی، پاک سازی و استحکام بخشی آثار موجود در بندر تاریخی سیراف بیان کرد: با تعریف یک مسیر گردشگری مناسب، می تواند به رونق گردشگری در این بندر کمک کند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با اشاره به تکمیل طرح روشنایی دره تاریخی لیر در بندر سیراف ادامه داد: نسبت به ایجاد روشنایی مسیر دسترسی به دره باستانی لیر در کنار نورپردازی لازم با نصب برج نوری اقدام شد.

وی افزود: 9 پایه فلزی به ارتفاع 9 متر، نزدیک به 350 متر از روشنایی مسیر را تأمین می کنند که هزینه اجرای این پروژه از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.

ابراهیمی گفت: هم چنین در این راستا شاهد نصب یک برج نوری به ارتفاع 21 متر با 11 پروژکتور هستیم که با این کار، آثار موجود در دره لیر از لحاظ روشنایی پوشش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استحکام بخشی آثار موجود در بندر تاریخی سیراف

استحکام بخشی آثار موجود در بندر تاریخی سیراف