مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:452022-11-06سياسي

بازگویی دستاوردهای نظام راهی برای مقابله با توطئه های رسانه ای


جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش تأثیرگذار اصحاب رسانه در مقابله با تهاجم رسانه ای و فرهنگی دشمن گفت: یکی از راه های مقابله با جنگ رسانه ای دشمن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری.

فارس از رشت، سرهنگ پاسدار عباس حسینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تهاجم فرهنگی رسانه ای ابوذر در استان گیلان گفت: گیلان یکی از استان های تأثیرگذار در حوزه رسانه بوده و وجود بیش از 460 رسانه مکتوب و غیر مکتوب نشان دهنده همین امر است که می تواند در کشور تأثیرگذار باشند لذا یکی از اهداف برگزاری جشنواره هایی مثل ابوذر تشکیل جبهه رسانه واحد انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار با بیان اینکه جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از جشنواره های بزرگ در سطح کشور است، افزود: این جشنواره هرساله در استان گیلان و با کیفیت بسیار عالی برگزار شده است و قطعا امسال هم همین گونه خواهد بود.

حسینی با درخواست از تمامی نهادها در خصوص کمک به بهتر برگزار شدن جشنواره رسانه ای ابوذر در گیلان گفت: این جشنواره یکی از جشنواره های مهم در استان گیلان است لذا تمامی نهادهای دولتی و غیر دولتی باید به بهتر برگزار شدن این جشنواره کمک کنند.

انتهای پیام/84007


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگویی دستاوردهای نظام راهی برای مقابله با توطئه های رسانه ای

بازگویی دستاوردهای نظام راهی برای مقابله با توطئه های رسانه ای