مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-06اقتصادي

اختصاص 6 میلیارد اعتبار به حوزه مشاغل خانگی رزن


فرماندار شهرستان رزن از اختصاص شش میلیارد اعتبار به حوزه مشاغل خانگی این شهرستان خبر داد.

- علی اصغر غفاری آثار در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رزن، اظهار کرد: امسال شش میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی شهرستان پیش بینی شده که این میزان طرح برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است.

وی با بیان اینکه تا به امروز بیش از 70درصد از سهمیه ایجاد اشتغال در سامانه رصد محقق شده است، گفت: سهمیه ایجاد اشتغال شهرستان رزن 1282 نفر بوده که از این تعداد سهمیه تاکنون 900 نفر تعهد محقق شده و شهرستان رزن در این حوزه رتبه چهارم استان را دارد.

غفاری آثار با بیان اشاره به اینکه از ابتدای سال 217 نفر بیمه تأمین اجتماعی شده اند، ادامه داد: 440 نفر نیز از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان در صندوق بیمه روستایی و عشایری ثبت نام کرده اند.

فرماندار شهرستان رزن از پرداخت 547 میلیارد تومان تسهیلات توسعه روستایی در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این میزان تسهیلات برای بیش از 1000 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

وی یکی از اقدامات مهم دولت برای توانمندسازی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی را ایجاد اشتغال با پرداخت تسهیلات کم بهره دانست و خاطرنشان کرد: تا به امروز برای 353 طرح به مبلغ 30 میلیارد تومان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 6 میلیارد اعتبار به حوزه مشاغل خانگی رزن

اختصاص 6 میلیارد اعتبار به حوزه مشاغل خانگی رزن