مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-06پزشكي

چطور دانش آموزان بیش فعال را سر کلاس بنشانیم؟


هردوگروه بچه های به اصطلاح شیطان و بیش فعال، تقریبا انرژی زیادی دارند و پرتحرک هستند ولی بیش فعالان معمولا دست به کارهای خطرناکی می زنند.

- شاید شما هم والدینی با فرزند بیش فعال باشید و در همین چندهفته ای که از بازگشایی مدارس می گذرد چندباری مدیر و معلم شما را فراخوانده باشند.

گرچه نگرانی تان منطقی است ،اما باید بدانید که بیش فعالی قطعا مانعی برای تحصیل نیست و می توانید با کمک علم پزشکی به ویژه درمان های طب سنتی، علایم بیش فعالی فرزندانتان را کاهش داده و شرایط عادی تحصیل را برایشان مهیا کنید.

رهایی از قرنطینه و بازگشایی مدارس برای اغلب دانش آموزان بسیار شیرین است و خانواده ها هم می توانند نفسی تازه کنند اما این حضور شیرین برای آن دسته از بچه ها و خانواده هایی که با مشکل بیش فعالی دست و پنجه نرم می کنند، روی دیگری هم دارد و ممکن است معلمان و خانواده ها به شدت نگران این دسته از دانش آموزان باشند که به علت بی توجهی و تحرک بالا نمی توانند سرکلاس بنشینند و روی مفاهیم درسی تمرکز کنند.

قطعا درمان هایی برای این بچه ها وجود دارد.

نگران نباشید نمی خواهیم شما را به سمت متخصصان اعصاب و روان و داروهای تجویزی این پزشکان سوق دهیم؛ البته نه اینکه این درمان ها بد باشد اما به هرحال برخی از خانواده ها با داروهای آرامبخش ارتباط خوبی ندارند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور دانش آموزان بیش فعال را سر کلاس بنشانیم؟

چطور دانش آموزان بیش فعال را سر کلاس بنشانیم؟