مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-06سياسي

حوادث اخیر نیاز به جهاد تبیین را اثبات کرد


حوادث و ناآرامی های اخیر ثابت کرد که به جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری نیاز داریم.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: حوادث و ناآرامی های اخیر ثابت کرد که به جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری نیاز داریم.

دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه در مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرمانشاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری با جهاد تبیین دنبال شبهه زدایی از ذهن مخاطبان به ویژه جوانان هستند، زیرا دشمن به ایجاد شبهات برای سلطه دلبسته است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به حوادث اخیر اظهار کرد: آنچه در حوادث اخیر اتفاق افتاد براساس ایجاد شبهات توسط دشمن بود که با نغمه های ناامیدی در فضای مجازی، پروپاگاندای رسانه ای علیه نظام اسلامی و دروغگویی سیاستمداران غربی، زیرساخت های ایجاد شبهات را فراهم کرده بودند.

رحیمی زنگنه با بیان اینکه دشمن با ایجاد گره هایی در ذهن مردم به ویژه نسل جوان به دنبال ایجاد ناآرامی در کشور بود، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین در شرایط کنونی راهکار مقابله با سلطه گری و دروغگویی دشمنان ایران اسلامی است تا بتوانیم از این پیچ تاریخی نیز با سربلندی و موفقیت عبور کنیم.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به بازدید از برخی صنایع شهرستان کرمانشاه تأکید کرد: آنچه که در این بازدیدها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث اخیر نیاز به جهاد تبیین را اثبات کرد

حوادث اخیر نیاز به جهاد تبیین را اثبات کرد