مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-06حوادث

کشف 38 هزار لیتر سوخت و ناکامی قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 38 هزار لیتر سوخت و ناکامی قاچاقچیان در انتقال آن خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، احمد طاهری امروز اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان در 24 ساعت گذشته به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان میرجاوه و تکاوران قرارگاه عمار در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی در روز گذشته،با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی حین گشت زنی و ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی، طی چند عملیات موفق به شناسایی چند محموله سوخت شدند.

وی افزود؛ دربازرسی از2 دستگاه کامیون تانکرداراز قاچاقچیان توسط ماموران انتظامی در محورهای مواصلاتی استان 38 هزار لیترسوخت قاچاق شامل 25 هزارلیترهیدورکربن و13 هزار لیتر گازوییل  کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند خاطر نشان کرد؛ متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 38 هزار لیتر سوخت و ناکامی قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان

کشف 38 هزار لیتر سوخت و ناکامی قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان