مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-06سياسي

برنامه محوری و آینده نگری در دستورکار ادارات قرار گیرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: دچار روزمرگی شدن آسیبی است که باید در ادارات کنار گذاشته شود و دانایی نگری، برنامه محوری و آینده نگری در اجرای برنامه ها در دستگاه ها در دستور اقدام قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی ظهر امروز در آیین معارفه شهردار شهرکرد با بیان اینکه مردم شهر با انتخاب اعضای شورا به آینده شهر امید بسته اند، گفت: زمان خدمات رسانی محدود است و غفلت کنیم زمان از دست می رود لذا امیدواریم شورای شهر و شهردار در این زمان باقی مانده خوب عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: شهرداری جزو دستگاه هایی است که با مردم ارتباط دارد و کوچکترین تکریم یا عدم فعالیت اثر خود را در شهر می گذارد لذا شورای اسلامی شهرکرد باید با برنامه و با انگیزه برای مردم خدمت کنند.

برنامه محوری و آینده نگری در دستور دستگاه ها قرار گیرد وی ادامه داد: دچار روزمرگی شدن آسیبی است که باید در ادارات کنار گذاشته شود و دانایی نگری، برنامه محوری و آینده نگری در اجرای برنامه ها در دستگاه ها در دستور اقدام قرار گیرد.

حسین میرزایی بیان کرد: با توجه به محدودیت اعتبار در سرمایه شهرداری شهرکرد جذب سرمایه گذار واقعی نه پیمانکار باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه محوری و آینده نگری در دستورکار ادارات قرار گیرد

برنامه محوری و آینده نگری در دستورکار ادارات قرار گیرد