مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-06سياسي

اشتغال و کارآفرینی مهم ترین رویکرد کمیته امداد در سال جاری است


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: اشتغال و کارافرینی مهم ترین رویکرد کمیته امداد در سال جاری است که در این راستا 9 هزار و 500 فرصت شغلی ایجاد کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مرتضی موصلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بیش از 10 تفاهم نامه در حوزه اشتغال منعقد شده است که براساس عملکرد هفت ماهه 9 هزار و 500 فرصت شغلی جدید برای جامعه هدف در سطح استان فارس محقق شده است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی فرهنگی و فکری یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد است، افزود: مهم ترین برنامه کمیته امداد در سال جاری بر محور اشتغال و کار آفرینی متمرکز است.

موصلی بر توسعه آموزش ها مبتنی با کسب و کار های خلاق و نوین تاکید کرد و از شرکت 8 هزار نفر در این دوره خبر داد و افزود: منابع اشتغال کمیته امداد فارس امسال 1950 میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته 110 درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس در ادامه گفت: علاوه بر ان از منابع تبصره 16 و تبصره 18 نیز در سال جاری بیش از 41 میلیارد تومان برای کمیته امداد تخصیص داده شده است و بیش از هزار و 800 میلیارد تومان نیز از محل کمک خیرین و صندوق امداد ولایت در حوزه اشتغال و کسب و برای توسعه فعالیت کارآفرینانه جامعه هدف در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال و کارآفرینی مهم ترین رویکرد کمیته امداد در سال جاری است

اشتغال و کارآفرینی مهم ترین رویکرد کمیته امداد در سال جاری است