مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-06اجتماعي

مجموعه نوسازی مدارس کشور سیاسی نیست


رییس سابق سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه ردیف های بسیاری را از اعتبارات نفت و سایر ردیف ها جذب کردیم، گفت: به رییس جدید سازمان می گویم که مجموعه نوسازی مدارس سیاسی نیست و شما هم سیاسی کاری نکنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مراسم معارفه رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور خیرین مدرسه ساز و جمعی از مدیران آموزش و پرورش در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

مهراله رخشانی مهر رییس سابق سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز  مدارس کشور در این مراسم گفت: معتقد بودم دوره مدیریت 4 سال برای بنده کافی است و از مهر سال گذشته که تغییر و تحولات انجام شد اقداماتی نظیر گزارش عملکرد را تدوین کردیم.

وی افزود: با روحیات وزیر آموزش و پرورش آشنا بودم و احساس کردم می توانیم با هم کار کنیم که 11 ماه با آقای نوری همکاری داشتیم؛ البته آماده بودم که وزیر آموزش و پرورش مرا صدا بزند و بگوید که کارتان در این سازمان به پایان رسیده است که این اتفاق طی چندین روز گذشته افتاد.

تغییر باید انجام می شد و آقای خان محمدی بهترین گزینه برای تصدی سازمان نوسازی است.

زندگینامه آقای خان محمدی را دو سال قبل به عنوان یک جهادگر نوشتیم و اقدامات بانوان، معافیت خیرین از پرداخت انشعابات و افزایش سهم دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه نوسازی مدارس کشور سیاسی نیست

مجموعه نوسازی مدارس کشور سیاسی نیست