مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-06فرهنگي

پاسخ وکیل اصغر فرهادی به ادعاهای مطرح شده در نیویورکر


ویسنده مقاله، «تقریباً تمام نظرات و اسنادی که آقای فرهادی در مورد ادعاهای مطرح شده در اختیار وی گذاشته بود را نادیده گرفته و حذف کرده است.

- ویسنده مقاله، تقریباً تمام نظرات و اسنادی که آقای فرهادی در مورد ادعاهای مطرح شده در اختیار وی گذاشته بود را نادیده گرفته و حذف کرده است.

جاناتان گاردنر وکیل اصغر فرهادی به مطالب موجود در گزارش اخیر منتشر شده از سوی نشریه نیویورکر پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جاناتان گاردنر وکیل اصغر فرهادی به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شده از سوی نشریه نیویورکر به قلم راشل آویو درباره چند اتهام جدید مطرح شده علیه این کارگردان درباره سرقت ادبی و استفاده بدون ذکر منبع از ایده دیگران در ساخت فیلم هایش واکنش نشان داد.

در این مطلب که وکیل فرهادی در اختیار نشریه والچر گذاشته آمده است: نویسنده مقاله، تقریباً تمام نظرات و اسنادی که آقای فرهادی در مورد ادعاهای مطرح شده در اختیار وی گذاشته بود را نادیده گرفته و حذف کرده است.

آقای فرهادی بیست و پنج سال است که با هنرمندان دیگر همکاری داشته است و نگارنده گزارش تعداد انگشت شماری از افراد را کشف کرده که از آنها به اندازه کافی تشکر نشده است .

گاردنر روایت آزاده مسیح زاده از وقایع را رد می کند و به استدلال فرهادی مبنی بر اینکه او به شاگردانش، از جمله مسیح زاده در وهله اول برای ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وکیل اصغر فرهادی به ادعاهای مطرح شده در نیویورکر

پاسخ وکیل اصغر فرهادی به ادعاهای مطرح شده در نیویورکر