موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-06اقتصادي

اجرای پروژه تعویض لامپ روشنایی معابر در 11 شهرستان فارس


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که گام های اولیه برای اجرای پروژه تعویض لامپ های روشنایی معابر 11 شهرستان تحت پوشش این شرکت، با مشارکت بخش خصوصی، - برداشته شده است.

محمدرضا سلاحی یکشنبه 15 آبان به خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت مدیریت مصرف انرژی برق و نظر به لزوم داشتن یک برنامه اثرگذار در این زمینه، مباحث و راهکارهای مختلفی از سوی کارشناسان و متخصصان صنعت برق بررسی شده است.

او با اشاره به اینکه در گذشته و با هدف مدیریت مصرف انرژی برق، به ویژه در تابستان چراغ های روشنایی معابر در نقاط مختلف یک درمیان خاموش شد، گفت: این اقدام یک راهکار موقت و البته تاحدودی اثرگذار بود اما کارشناسان به دنبال راه های جایگزین، مستمر و موثر بودند.

سلاحی گفت: یکی از پیشنهادهای تاثیرگذار، تعویض لامپ های پرمصرف بخارسدیم استفاده شده در چراغهای روشنایی معابر با لامپ های ال ای دی کم مصرف بود که با توجه به اثرگذاری آن در میزان صرفه جویی مستمر انرژی برق، مورد تایید و در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه اجرای این طرح هم به لحاظ میزان مصرف انرژی برق هم به لحاظ طول عمر لامپ ها و هزینه هایی که صرف نگهداری و تعمیر و تعویض می شود، اثرگذار خواهد بود، گفت: با اجرای این پروژه عمر هر لامپ به 5 تا 10 سال افزایش می یابد بدون اینکه از میزان و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه تعویض لامپ روشنایی معابر در 11 شهرستان فارس

اجرای پروژه تعویض لامپ روشنایی معابر در 11 شهرستان فارس