مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-06اقتصادي

بانک ها در پرداخت تسهیلات تبصره 18 در ایلام تسهیل گری کنند


استاندار ایلام با اشاره به اینکه بانک ها در پرداخت تسهیلات تبصره 18 در ایلام تسهیل گری کنند، گفت: فرصت جذب تسهیلات تبصره 18 تا پایان دی ماه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست مشترک کمیته استانی تبصره 18 و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با تاکید بر تعامل بانک ها و دستگاه های اجرایی استان با سرمایه گذاران، افزود: جلسات تسهیلات تبصره 18 با اشتغال و تولید ارتباط دارد و ارتقا اقتصاد استان را به همراه دارد و جزو جلسات بسیار مهمی است که حتماً همه اعضا باید در این جلسات حضوری فعال داشته باشند.

وی در ادامه گفت: بیش از 97 درصد تسهیلات تبصره 18 استان جذب شده است که با توجه به اینکه اعتبارات تسهیلات تبصره 18 شناور است باید شاهد تحقق 120 درصدی تسهیلات باشیم.

استاندار ایلام در ادامه خواستار تسهیل گیری بانک ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان شد و تصریح کرد: دستگاه های اجرایی و بانک ها زمینه را برای سرمایه گذاران مهیا کنند و همواره حامی و یاریگر آنان باشند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: اشتغال جوانان، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم در حال حاضر بسیار مهم است که باید دستگاه های اجرایی و بانک ها در این راستا اهتمام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها در پرداخت تسهیلات تبصره 18 در ایلام تسهیل گری کنند

بانک ها در پرداخت تسهیلات تبصره 18 در ایلام تسهیل گری کنند