مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-06سياسي

آزادی خواه: آمریکا و فرانسه یک بار زیر بار رفراندوم بروند


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده ای از رفراندوم سخن می گویند، گفت: انقلاب ما اولین و تا این لحظه آخرین انقلابی است که رفراندوم گذاشت و مردم نظر دادند، - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده ای از رفراندوم سخن می گویند، گفت: انقلاب ما اولین و تا این لحظه آخرین انقلابی است که رفراندوم گذاشت و مردم نظر دادند، لذا از آمریکا و فرانسه هم می خواهم که یک بار زیر بار رفراندوم بروند و این کار را انجام دهید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احد آزادی خواه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به جوانانی که به برخی از عملکردها معترض هستند، گفت: جوانان عزیز، دانشجویان و دانش آموزان؛ امروز برخی از مصادیق دوست و دشمن را تشریح می کنم، بشنوید و خود قضاوت کنید.

اگر می خواهید بدانید دوست و دشمن کیست، زلزله رودبار و منجیل در 31 خرداد 1369 را با 37 هزار نفر تلفات جانی یادآوری می کنم، از پدران خود بپرسید چه قشری به داد مردم رسید.

وی افزود: اگر خواستید نقش بسیج مخلص را بدانید، زلزله 5 دی 1382 را با 50 هزار کشته یادآور می شوم، از پدران خود بپرسید چه قشری به داد مردم رسید؟ اگر دشمن را می ‎ خواهید بشناسید، بشنوید از بمب گذاری 31 شهریور 1389 همزمان با رژه نیروهای نیروهای مسلح در مهاباد که 12 نفر شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی خواه: آمریکا و فرانسه یک بار زیر بار رفراندوم بروند

آزادی خواه: آمریکا و فرانسه یک بار زیر بار رفراندوم بروند