مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-06اقتصادي

دعوت رییس شورای شهر ایلام از سرمایه گذاران برای تکمیل سه طرح


برای احیاء مجموعه ی ارغوان، احداث پارکینگ طبقاتی شهر ایلام و ساختمیدان میوه و تره بار دست سرمایه گذاران را به گرمی می فشاریم و از آنان دعوت می کنیم.

- ایسنا/ایلام رییس شورای شهر ایلام با گفت: برای احیاء مجموعه ی ارغوان، احداث پارکینگ طبقاتی شهر ایلام و ساختمیدان میوه و تره بار دست سرمایه گذاران را به گرمی می فشاریم و از آنان دعوت می کنیم.

سعید انوری پور در نشست جلسه مشترک کمیته استانی تبصره 18 و مرکز خدمات سرمایه گذاری استان از تلاش های استاندار ایلام در خصوص انتقال پرونده مالیاتی شرکت های نفت و گاز غرب به ایلام تقدیر و اظهار کرد: امیدواریم این حرکت یک انقلاب اقتصادی در استان ایلام به خصوص در شهرداری های استان برای خدمت بیشتر به مردم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه برای اولین بار نزدیک به 100 میلیارد تومان در راستای ایجاد شهر هوشمند توسط شرکت های وب برای اولین بار اتفاق افتاده است، تصریح کرد: احیای مجموعه ارغوان 20 میلیارد تومان و احداث پارکینگ طبقاتی بیش از 250 میلیارد تومان سرمایه گذاری نیازمند است.

رییس شورای شهر ایلام با تاکید بر اینکه ایلام شهر گرانی است، بر ضرورت احداث میدان میوه و تره بار تاکید کرد و گفت: بیش از 100 میلیارد تومان برای احداث این میدان نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رییس شورای شهر ایلام از سرمایه گذاران برای تکمیل سه طرح

دعوت رییس شورای شهر ایلام از سرمایه گذاران برای تکمیل سه طرح