مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-06بين الملل

ادعاهای مالی در واکنش به اظهارات امیرعبداللهیان


نماینده آمریکا در امور ایران به اظهارات وزیر امورخارجه کشورمان درباره زمان و تعداد پهپادهای ارسال شده به روسیه پیش از جنگ اوکراین واکنش نشان داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در واکنش به اظهارات روز گذشته حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان که گفته بود، تهران ماهها پیش از جنگ اوکراین تعداد معدودی پهپاد به روسیه داده است، پیامی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد.

مالی در پیام خود بار دیگر ادعای اثبات نشده مقامات کشورش درباره استفاده از پهپادهای ساخت ایران در اوکراین را تکرار و مدعی شد که این اظهارات امیرعبداللهیان صحت ندارد، چراکه تهران در تابستان گذشته ده ها پهپاد به روسیه ارسال کرده و در حال حاضر نیز پرسنل نظامی ایران در مناطق اشغالی اوکراین به نیروهای روسی برای استفاده از این پهپادها آموزش می دهند.

وی افزود: آنها در مواجهه با شواهد، نیازمند یک سیاست جدید هستند، نه یک داستان جدید.

این ادعاها در حالی از سوی مقامات آمریکایی، غربی و به ویژه اوکراینی ها تکرار می شود که هم ایران و هم روسیه به طور قوی آن را تکذیب کرده اند.

حسین امیرعبداللهیان روز شنبه در حاشیه نشست هماهنگ کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد در پاسخ به این ادعای مقامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای مالی در واکنش به اظهارات امیرعبداللهیان

ادعاهای مالی در واکنش به اظهارات امیرعبداللهیان