مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-06سياسي

اصلاح فرآیندهای درمان در دستور کار است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با اصلاح فرآیندهای درمان که در ماه های اخیر در دستور کار قرار گرفته، شاهد کاهش پرونده های شکایت در حوزه سلامت خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین نسیمی دوست ظهر یکشنبه در جلسه بررسی 25 پرونده حوزه سلامت استان در کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: بررسی پرونده های سلامت در استان اردبیل نشان از حساسیت بالای مسئولان دانشگاه به حوزه سلامت است.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی اردبیل مرتب تشکیل شده و در این کمیسیون پرونده ها به صورت دقیق بررسی می شود، تصریح کرد: کمیسیون ماده 11 قانون تعزیرات حکومتی مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای ضرورت کنترل و نظارت دولت بر فعالیت های مؤسسات و مراکز بهداشتی، درمانی و همچنین کارخانجات و مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی، آشامیدنی و دارویی در استان ها تشکیل شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تشخیص وقوع جرم یا تخلف را از وظایف عمده این کمیسیون اعلام کرد و گفت: متخلفان از مقررات بر پایه مواد این قانون، تعزیر شده و بر اساس ماده 44 وقوع جرم را محرز می کند.

نسیمی دوست افزود: در جلسه کمیسیون ماده 11 دانشگاه 25 پرونده شکایت، گزارش و بازرسی دریافت شده و مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح فرآیندهای درمان در دستور کار است

اصلاح فرآیندهای درمان در دستور کار است