مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-06سياسي

ساخت 73 یادمان شهدای گمنام در مازندران تکمیل شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس مازندران با بیان اینکه 101 یادمان شهدای گمنام در 138 نقطه وجود دارد، گفت: ساخت 73 یادمان تکمیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی بعدازظهر یکشنبه در دومین جلسه کارگروه فرهنگی و قرارگاه تبیین مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان با اشاره به وجود 413 شهید گمنام در استان از وجود 101 یادمان شهدای گمنام در 138 نقطه استان خبر داد و اظهار داشت: 73 یادمان تکمیل شد و ساخت 28 یادمان نیازمند همکاری ویژه فرمانداران و شهرداران است.

وی با اشاره به اینکه تدوین 100 عنوان کتاب دفاع مقدس سهمیه سال مازندران است، افزود: نیازمند تأمین اعتبار ویژه استانی هستیم و لازم است این بودجه در دستگاه های فرهنگی دیده شود.

سردار ملکی با اشاره به ساخت المان خلبانان شهید در شهرهای استان مازندران بر لزوم همکاری و مساعدت فرمانداران و شهرداران تأکید کرد و آن را مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان دانست.

این مسئول با اشاره به برگزاری دومین جشنواره تولیدات هنری فانوس در استان مازندران، افزود: اختتامیه این جشنواره با تقدیر از برگزیدگان هشت رشته هنری و با حضور مسئولین کشوری و استانی چهارشنبه 18 آبان در آمل برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با اشاره به آغاز به کار ستاد راویان دفاع مقدس استان در مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 73 یادمان شهدای گمنام در مازندران تکمیل شد

ساخت 73 یادمان شهدای گمنام در مازندران تکمیل شد