مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 14:562022-11-06اقتصادي

یک بام و دو هوای مسکن مهر/تعاونی ها پایبند به وظایف خود بودند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تعاونی ها در فرایند رشد اقتصادی و تقویت هویت ملی در راستای افزایش  فرهنگ همکاری و تحقق اهداف مشترک یک جامعه در مسیر تأمین نیازهای اساسی از جمله امکانات کار برای همه، نقش به سزایی دارند.

در این فرایند، افزایش سطح سرمایه اجتماعی و بالا بردن انگیزه های مشارکتی مردم از الزامات توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی به منظور محور قرار دادن  همبستگی اجتماعی در جهت ساماندهی مسایل اقتصادی، افزایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ملی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ماهیت اقتصاد تعاونی به گونه ای است که با تکیه بر سرمایه انسانی،سرمایه اجتماعی و تأمین سرمایه مالی از پس اندازهای خرد به تحقق الزامات اقتصاد مقاومتی از طریق فعالیت اقتصادی و ارزش آفرینی در کارآفرینی و توزیع عادلانه درآمد و ثروت کمک شایانی می کند.

تا سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد فاصله داریم!  اگرچه براساس سیاست های کلی اصل 44 بخش تعاون باید به سهمی 25 درصدی از اقتصاد ملی تا پایان سال 1394 دست پیدا می کرد اما بر اساس شواهد و قرائن سهم این بخش اختلاف قابل توجهی با هدف تعیین شده دارد، علت این مسئله ریشه در ضعف های ساختاری و نیز محقق نشدن مزایا و مشوق های قانونی مندرج در ابلاغیه و البته منویات مقام معظم رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای مسکن مهر/تعاونی ها پایبند به وظایف خود بودند؟

یک بام و دو هوای مسکن مهر/تعاونی ها پایبند به وظایف خود بودند؟