مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-06اقتصادي

آخر آبان؛ مهلت ثبت نام گروه های کارِ نخبه خراسان شمالی در جشنواره امتنان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: کارگران و گروه های کار نخبه تا آخر آبان ماه مهلت دارند که در جشنواره امتنان شرکت کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: کارگران و گروه های کار نخبه تا آخر آبان ماه مهلت دارند که در جشنواره امتنان شرکت کنند.

مهدی اسلام خواه، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در جشنواره امتنان از 10 آبان ماه سال جاری آغاز شده است، اظهار کرد: کارگر نمونه، کارگر مشمول قانون کاری است که در یکی از بخش های اقتصادی (صنعت، کشاورزی، یا خدمات) مشغول به کار بوده و در فعالیت شغلی خود ابتکار، اختراع، خلاقیت یا نوآوری داشته که موجب ارتقای بهره وری در تولید یا خدمات کارگاه شده است.

وی ادامه داد: گروه کار نمونه، به دو یا چند کارگر مشمول قانون کار اطلاق می شود که در یکی از بخش های اقتصادی (صنعت، کشاورزی، یا خدمات) مشغول به کار بوده و در راستای هدفی مشترک با مشارکت و هم فکری یکدیگر دست به ابتکار، نوآوری و یا خلاقیت زده و نتیجه کار جمعی آن ها موجب ارتقای بهره وری در تولید یا خدمت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با تأکید براینکه در جشنواره امتنان سال گذشته 203 نفر ثبت نام کردند، اضافه کرد: از این تعداد 160 نفر مرد و 43 نفر زن بودند که 102 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر آبان؛ مهلت ثبت نام گروه های کارِ نخبه خراسان شمالی در جشنواره امتنان

آخر آبان؛ مهلت ثبت نام گروه های کارِ نخبه خراسان شمالی در جشنواره امتنان