مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-06سياسي

دشمنان از وجود ایرانی قوی و مقتدر هراس دارند


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت های علمی کشور در حوزه های گوناگون، گفت: دشمنان از وجود ایرانی قوی و مقتدر هراس دارند.

- کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت های علمی کشور در حوزه های گوناگون، گفت: دشمنان از وجود ایرانی قوی و مقتدر هراس دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهمن ریحانی ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از موکب داران اربعین حسینی 1401 که با حضور جانشین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات مرکز، استاندار کرمانشاه و نمایندگان مواکب استان های ایلام، کردستان، همدان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از جلوه های بسیار زیبا و اثرگذار عاشورا بعد عرفانی آن است.

وی با اشاره به نقش عرفان عاشورایی و حماسه ساز در پیشبرد اهداف، افزود: عرفان تحول ساز و جهان آفرین برای ایجاد حماسه در راه رسیدن به ولایت بسیار مورد اهمیت و توجه بوده چرا که عاشورا در ظرف زمان و مکان و هر ساله میلیون ها نفر در این روز در یک زمان و یک نقطه مشترک با هم متحد می شوند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: همه مسلمانان به عاشورا معتقد بودند و همانطور که در سال 1361 صف بندی های جنود شیاطین در مقابل جبهه حق را مشاهده کردیم امروز نیز صف بندی های متعدد در مقابل اسلام را نظاره گر هستیم و این غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان از وجود ایرانی قوی و مقتدر هراس دارند

دشمنان از وجود ایرانی قوی و مقتدر هراس دارند