مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-06سياسي

جو بایدن معترضان را «احمق» خطاب کرد


رییس جمهور آمریکا در جریان یک سخنرانی انتخاباتی در ایالت ایلینوی، معترضان جمهوری خواه خود را احمق خطاب کرد.

- به گزاری خبرگزاری مهر به نقل از فاکس نیوز، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی انتخاباتی در شهر جولیت در ایالت ایلینوی، مخالفان و معترضان جمهوری خواه را احمق خطاب کرد.

بایدن که برای حمایت از نامزد دموکرات ها در انتخابات میان دوره سخنرانی می کرد، معترضان جمهوری خواهی که بیرون از محل سخنرانی اش تجمع کرده بودند را احمق خطاب کرد.

معترضان در اعتراض به برنامه های رفاهی و درمانی دولت بایدن دست نوشته هایی مانند سوسیالیسم بد است ، در اعتراض به سقط جنین ، نانسی (پلوسی) کجاست؟ را با خود حمله می کردند.

بایدن پس از دفاع از برنامه امنیت اجتماعی و مدیکِر دولت خود که این برنامه ها را وعده ای انجام شده برای نسل های آمریکایی نامید، خطاب به معترضان جمهوری خواه که او را سوسیالیست خطاب کرده بودند گفت: سوسیالیسم، بی خیال بابا، چه احمق هایی .

شمارش معکوس برای انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا آغاز شده است؛ انتخاباتی که قرار است هشتم نوامبر 2022 برابر با 17 آبان ماه 1401 برگزار شود.

در جریان این انتخابات تمامی 435 صندلی مجلس نمایندگان و یک سوم از 100 کرسی سنا یعنی 35 صندلی آن مجلس به رقابت گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو بایدن معترضان را «احمق» خطاب کرد

جو بایدن معترضان را «احمق» خطاب کرد